2011. május 21., szombat

Amiért nincs post.....

Az életünk külső szemlélő számára meglehetősen unalmasnak tűnhet....mondjuk mi szétparázzuk, de kívülről ez akkor is uncsi. A tanulás mellett a nap legfelemelőbb pontja a vacsora, ami mellé kibontunk egy söröcskét és közben idióta műsort nézünk a tévében....aztán visszaballagunk az odunkba (konyha) és folytatjuk tovább a tanulást. Hetente egyszer elmerészkedünk az Árkádba, ahol kifosztjuk a bioboltot, a DM-et és a Spart is, illetve a változatosság kedvéért néha ugyanezt a Tescoban csináljuk. A hónap legfelemelőbb pillanata pedig az volt, amikor kávékapszulát rendeltünk online és az megérkezett. Hazamenésről szó sincs...a vizsgaidőszak végéig, ami pedig nem tudjuk meddig tart számunkra.... Hát ez van....mondtam, hogy nem valami érdekfeszítő :)

5 megjegyzés:

  1. A söröcske mellett az idióta műsor helyett legyen idő a számlákat kibontani!!!!!!!!megnézni ne adj isten befizetni a bevásárló körúton.De megkérheted a Gyurit is hogy segítsen!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Anyuka tudtam, hogy ha kommentelni fogsz, akkor az a számlákkal lesz kapcsolatos!!!

    VálaszTörlés
  3. fel fejjel, mostanában az én életem is nagyon hasonlatos, mondjuk én feldobom egy kis munkával :)

    VálaszTörlés
  4. de az, hogy mindezt csapatban csináljátok mégiscsak ad egy kis pluszt! hajrá, nagyon drukkolunk!

    VálaszTörlés