2011. január 21., péntek

Én ezt nem értem....

Egyszerűen csak nem értem... Sokkal bonyolultabb dolgokat is megtanultam már, de ez nekem nem megy... Leírogatom a képleteket, molekulákat...elmondogatom őket... megint leírogatom és aztán elfelejtem... és kezdődik elölről az egész.
Ha kicsit jobban füleltek akkor szerintem Pestig hallatszik a lelkem sikítása. Közben meg annyian vagytok akik drukkoltok értem... már arra is gondoltam, hogy ha nem tudom ezt összehozni, akkor inkább emigrálok, mintsem elétek kelljen állnom és azt mondanom, hogy alkalmatlan vagyok erre...
Meg fog ölni a szégyen...

7 megjegyzés:

  1. Bocs Cat de ez nagy butasag, minden jozan ember vagja, hogy az orvosi elso 3 eve a legkemenyebb, aztan konnyebb lesz. Jartam orvossal, vegigcsinaltam az otodevet es hat az mar smafu, de addig el kell jutni. Most szelektalnak, szal ahelyett h arra vesztegeted az energiaid h nem erted es, hogy mit fog szolni Pest vagy/es Buda, inkabb szoritsd ossze a fogadat es csinald meg. Allati hosszu utat tettel meg, nemar most ne menjen. Na nyomas. Just do it! A Katak nem a felados tipusok :)

    VálaszTörlés
  2. Kati, szégyenre semmiképpen nincsen semmi ok. most van itt az ideje annak, hogy a kitartásodnak kell küzdenie, meg a magadban való bizalomnak, hogy igenis meg tudod csinálni. kérsz és kapsz dékánit, valaki, akinek meg ez megy jól és, más mai meg neked igen, neki nem, segít neked felkészülni és sutty. vszeg már nagyon rá is vagy parázva és sokkal kevesebb tud kijönni mint amennyit tudsz. úgyhogy megnyugszik, tanul és kipihenten átmegy. és nem kezd rögtön el tanulni hanem néhány napot konkrétan elfelejt mindent ami kémia és pihen.

    VálaszTörlés
  3. ...na az ügyvédek rugdossák itt a segged pedig mi nem is vagyunk igazi dokik :) de jut eszembe, ha megsi meggondolod magad, jogasz meg mindig lehetsz, sztem amugy siman bejonne neked :) es meg lehet kapcsolni is a kettot (muhibaperek) :)

    VálaszTörlés
  4. cat! csak tedd le a popsid, és addig ismételgesd azokat a rohadt képleteket, amíg nem megy! meg tudod tanulni!

    VálaszTörlés
  5. Jó-jó csinálom... csak nem ehhez vagyok szokva, hogy a fogam vacog egy kibaszott kettesért! Egyébként anyám imádta volna, ha jogásznak megyek...

    VálaszTörlés
  6. Mind voltunk már így vele. Ez a kitartásról (is) szól, és abban te nagy vagy szal ne most dobd be a kulcsot. Ugye egyetértesz?

    VálaszTörlés
  7. én már anno a jogon is mindig azt mondtam, hogy az igazi különbség az egyes és kettes között van, a többi csak marketing :) ergo KIZÁRÓLAG a kettesért éri megfogvacogtatni!
    hozunk neked valami cukit délről, ha átmész :) (esetleg ha nem, akkor is...)

    VálaszTörlés