2011. január 2., vasárnap

2010...

Ahogy olvasom a blogokat, mindenki valamiféle elszámolásba kezd az óévvel kapcsolatban. Én továbbra is azon szoktam jókat kacagni, hogy ha valami váratlan dolog történik, mindig eszembe jut, hogy ha "ezt valaki 1 évvel ezelőtt mondta volna, biztos kiröhögöm..."
Ezzel együtt mégis számba veszem én is a dolgokat, nehogymán' én is kimaradjak a sorból.... mert végül is nagy dolgok történtek ám:

Lássuk:

- Januártól június 19.-ig egy székben ülve tanulás volt (mondjuk most is abban a székben ülök)
- Kissé késve kezdve, megfeszített tempóban írva, egy rakat váratlan problémát megoldva, de végül időben leadtuk a szakdogáinkat (ami még jó is lett...legalábbis akkor úgy gondoltuk)
- Meg is védtük őket (amit szintén csúnya sztori övez, de kezdi a jótékony homály fedni)
- Kipipáltuk az Államvizsgát is (most már a Csillag is!)
- Leérettségiztem újra 2 tárgyból
- Felvettek...
- Végigfesztiváloztuk a nyarat
- Pécsre költözés
- Újra 18 vagyok (3.szor)
- A várakozásokkal ellentétben nem gasztroblogot indítok
- Jegyzőkönyvet, kis-zéhát, nagy-zéhát, kollokviumi-zéhát írok
- Sokat söröztünk Anyukával-Juditkával-Loboval-Ninivel-Csillaggal és legújabb emberem e témában: Júlia
- Megszületett Norina baba (vércuki)
- Bejött az Avatar
- Elbúcsúzott Kispál :(
- Lett magyar Michlein csillag
- Váltottunk Viktorékra
- Kirázott a hideg a vuvuzelától
- Vörös iszap:(
- Voltak nagy összeveszések... kibékülések... fura találkozások... új ismeretségek köttettek... mások megszakadtak... ittunk... ettünk... sírtunk... nevettünk... próbáltunk emlékezni... igyekeztünk felejteni... fiatalabbak nem lettünk, de reméljük bölcsebbek igen :)

Ja, és rendületlenül törekszünk a jóra... ugyebár?

1 megjegyzés: