2011. április 11., hétfő

Asztalfoglalás

Hihetetlen, de lesz tavaszi szünetünk!!! Bár utána ugyan minden tárgyból írni fogunk, de mindent mégse akarhatunk. Így hát a hamarosan beköszöntő vizsgaidőszak előtt 10 napot Budapesten leszek! 
Éééésssss remélem szeretnétek majd velem találkozni! Van ugyan pár operatív elintézendő program, mint az Andris+Dorka ESKÜVŐ :) meg szülinap, fodrász, irodalátogatás, bugyi-outletben vásárlás... ilyenek, meg nyíííílván tanulni is kell, DE és most ez egy nagyon nagy DE......szeretnék látni mindenkit. Sőt annyira hiányoztok, hogy még az ellenségeimet és haragosaimat is szívesen látogatnám. Már egy excell-táblán is gondolkodom....
Szóval ezúton is fel szeretném szólítani a sajnálatos módon hanyagolt budapesti embereimet, hogy éljetek lécci a lehetőséggel és szeressetek vala velem találkozni, hogy lássátok a rövidke hajam, a növekvő popsim és a reggelente mindig fogkrémes pofimat! 

Máraligvárom!
 

11 megjegyzés:

  1. Szeretném felvezettetni az excelbe a sílécet :D

    VálaszTörlés
  2. én szívesen mutogatok rövid hajért cserébe nagy hasat :))

    VálaszTörlés
  3. Síléc-mustár, pocak-visit, esküvő iktatva!!!

    VálaszTörlés
  4. hozok pasit! vadiúj és marad :)

    VálaszTörlés
  5. szünet jövő héten? mert akkor még engem is láthatsz:)

    VálaszTörlés
  6. @Kata: ki az??
    @Csillag:király, már nagyon hiányzol!

    VálaszTörlés
  7. nekem ez a bugyi outlet mozgatta meg a fantáziámat... pasit már láttam :)

    VálaszTörlés
  8. a bugyi outlet engem is érdekelne, ha még nem maradtam le róla... nem ártana felfrissíteni a raktáramat :)

    VálaszTörlés
  9. jelentem bár nem vittél el, de Sipi megtalálta nekem a bugyi outletet Kőbányán! Meg is fogom látogatni :)

    VálaszTörlés
  10. Nem kőbányán van, hanem a GL-ben :)

    VálaszTörlés