2011. július 20., szerda

Há'némmán csak nem egy poszt....


Igen-igen, tudom-tudom kissé elmaradtam a posztokkal, de végül is a fesztiválozások eseményei nem posztolható dolgok, már ha emlékszik rájuk az ember lánya :) 
Lényeg, hogy visszatértem a fővárosba és 1 heti non-stop pakolás és takarítás után beköltöztem Nikolett mellé a város szívébe. A party ugyan elmaradt a háborús állapot felszámolása és a teljes gázvezetékcsere miatt...plusz még a hűtőnk is rossz, így egyáltalán nem tudtam főzni ami valljuk be őszintén, komoly elkeseredésre adhat okot az esetemben. Aztán anyuka csodagarázsából előkerítettem a mini autóshűtőmet és elcsakliztam egy villanyrezsót is, így már teljes  a boldogság! Nagyon ötletesen a kicsi hűtőt a  nagynak a hasában helyeztem el, amiről persze mindig az jut eszembe, hogy Ariston (hűtő neve) várandós....amiről meg persze nyíííílván a Deszti és most már egy másik evilágra igyekvő baba is aki bővíti majd a síelők körét remélhetőleg :)



Na, ki-mikor ér rá???

3 megjegyzés:

  1. hihi, azert a hutonek konnyebb szulni, csak kinyitja az ajtajat :)
    de szopttani nehezkes lehet neki

    VálaszTörlés
  2. Brumm, akkor szülsz, vagy térsz vissza a fővárosba?

    VálaszTörlés