2011. október 19., szerda

Az én nagypapám!

Az én NAGYPAPÁM

...amikor megszülettem,  hónapokig utazgatott be Pestre, hogy meg legyek fürdetve, mert anyukámék féltek, hogy összetörnek
...mindig boldogan vágott nekem a sonkák és kolbászok legfinomabb részéből (amíg megettem)
...megtanított mindenfélét ültetni és szüretelni...és saját kiskertem is volt az ő nagy kertjükben
...amikor együtt betonoztunk, vagy támfalat építettünk, mindig megengedte, hogy belenyomjam a kezem a betonba, munkám gyümölcseként.
...sütötte a legjobb almáspitét.
...sosem engedte, hogy egy arasznyival is beljebb legyek az általa megfelelőnek tartott követési távolságnál.
...egyből beszerzett egy vegetariánus szakácskönyvet, amikor elmondtam neki a dolgot, és utána mindig ugyanakkora adagot főzött nekem, mint a család többi tagjának, nehogy éhen haljak :)
...mindig elsütötte : " a szólj a növérkének, hogy befostam" című felejthetetlen Hofi viccet, ha szójatejet ittam előtte.
...minden esküvőn elhajította a botját és úgy táncolt.
...csak akkor hallot nagyot, ha ő akarta.
...okos, ravasz és nagyon vicces volt.

Az én nagypapám 88 évet élt...




3 megjegyzés: