2010. szeptember 19., vasárnap

A stréber...

Péntek reggel: felriadok, úri~ten, 08.40 van... 9-től kémia előadás... be kell menni, így is tök hülye vagyok kémiából, legalább ragadjon valami rám a koszon kívül az előadásokon.

Rohanós öltözködés, fogkrémes száj, rohamléptek...

Az egyetemhez érvén zsörtölődés az üres parkoló látványa miatt- persze, bezzeg a tanárok nem jönnek be pénteken- na szép...
A bejáratnál sem cigizik senki - tutira mindenki előadáson van, csak én kések el (mint általában)...
Belépek az aulába...egy teremtett lélek sincs sehol... na, ekkor sanda gyanúm támadt, hogy itt valami nagyon nincs rendjén... ezt csak megerősítette, hogy ziháló kis testemre igen érdekesen nézett a portás kolléga!
Ránézek hát az órára.. sokkol a látvány: hétóratízperc (07.10) ... hosszú káromkodás...még hosszabb röhögőgörcs, hogy hogy a francba tudom én a 06.40-et 08.40-nek nézni és egyébként is, mi a francot keresek itt ilyenkor!! Azt hiszem veszek egy rendes vekkert!

4 megjegyzés:

  1. Katám, csak halkan súgom, hogy nem az órával volt a hiba... :) és még csak a téli-nyári időátállításra sem foghatod :)))

    VálaszTörlés
  2. aki korán kel, szerves vegyületet nyer :)

    VálaszTörlés
  3. azt hittem, vasárnap mentél be :D

    VálaszTörlés
  4. Az sem lett volna rossz, de szerencsére vasárnap legalább Pesten vagyok :)

    VálaszTörlés