2010. december 10., péntek

Az én anti-aging módszerem

Annyira ismertek már, hogy tudhassátok most nem kencékről lesz szó...így a fiúk is bátran továbbolvashatnak :)

Van egy mondás, miszerint: a fiatalság fiatalon tart... és ez valóban igaz!
Tegnap döbbentem rá, amikor a csoport-karácsony volt (nem röhög!). Azt tudni kell, hogy szuper a csoportom... eddig azt hiszem a legjobb társaság akikkel valaha is iskolába jártam. (itt kérnék elnézést mindenkitől akit ez rosszul érint, mert voltunk már csoporttársak) Nagyon szeretem őket, és azt hiszem ők is szeretnek engem. Kicsit féltem attól, hogy lesz-e generációs szakadék, de nincs.
18 évesekkel lenni nagyon jó dolog! Persze néha mosolygok a problémáikon, de cserébe legalább fiatalon tartanak. Lehet velük röhögni mindenféle marhaságon, lehet velük inni, táncolni, tanulni, szidni a rendszert, stb... Mindezeket egész máshogy mint a másik két generációs sávval, amikhez a barátok nagy része tartozik.
Szóval arra bíztatok mindenkit, hogy szerezzen be magának pár 18 éves barátot és dobjátok ki a níveát meg a garnier cuccokat a kukába. Nem fogjátok megbánni! :)

3 megjegyzés:

  1. ezt én kérdezhetném tőled :)

    VálaszTörlés
  2. Csak egyetérteni tudok, én is tökjól érzem magam a nálam 4-5 évvel fiatalabbak közt. A munkahelyemen is a legtöbb barátom pár évvel fiatalabb nálam. Csak az esküvőjükre menni fura érzés kicsit:)

    VálaszTörlés