2010. december 3., péntek

Bukjatok le kérlek!!!!

Már egy ideje gondolkodom rajta, de eddig nem mertem megkérdezni, de most már nem bírom tovább....Hiába, gyenge vagyok!
Szóval az van, hogy a blogon van egy statisztika rovat, amiben ugyan IP cím alapján nem, de ország alapján azonosítható, hogy honnan olvasnak a világból. Van pár ország, amit értek és tudom is, hogy kik követik onnan online kis életemet. Van pár olyan is, amit sejtegetek... De a következő országokra ötletem sincs, pedig rendszeresen van onnan olvasó.

Ezek a következők:

- Csehország (akárki vagy, ha jössz haza hozz sört légyszíves :))
- Amerika (erre mondjuk azért van tippem, de nem olyan erős)
- Anglia (innen is jól jönne ám pár dolog :))
- Spanyolország
- Svájc
- Írország
- Luxemburg

Légyszi buktassátok le magatokat (privátban is akár), mert annyira furdalja az oldalamat és hizlalja a májamat, hogy az már egészségtelen.

Ja, és éljen a Fenyő, aki már tudja milyen 35-nek lenni!! meg puszi mindenkinek!

8 megjegyzés:

  1. nem mintha nem feltételezném, hogy vannak külföldi barátaid, de a proxy az egy becsapós állat :) (és most számold újra, hogy kik dolgoznak multiknál).
    Amcsira és Svájcra nekem van tippem :p

    VálaszTörlés
  2. Angliából of course én. zsisza

    VálaszTörlés
  3. Zsisza drága, imádlak!

    Bori: hmmm, ez tényleg trükkös...akkor sokkal kevesebb ismeretlen hódolom van! Basszus! :)

    VálaszTörlés
  4. Ugy tunik en nem vagyok eleg rejtelyes. Majd keresek valami Papua Uj-Guinea-i proxy-t.

    VálaszTörlés
  5. Igen, Maci az Ausztrália leesett:)És jövőre mennék is megnézni, hogy télleg ott vagytok-e...

    VálaszTörlés
  6. Ha jol idozitesz mar vendegszobank is lesz

    VálaszTörlés
  7. Szia Kat,
    én vagyok Spanyolország. Nem vagyok rendszeres olvasó, de pár postot megnéztem.

    VálaszTörlés
  8. Luxemburgból a Zold Csiga! Én,az anyja, csak innen Bp-ről, de nagyon élvezem az irásaidat!
    Druszád

    VálaszTörlés