2010. december 23., csütörtök

Pisilni tilos...

Egy kis pesti sztori:

Történt, hogy nagyon régi és megbízható mosógép barátunk, aki velem kb. egykorú (igen, a minimat) kicsit jobban meg lett pakolva a kelleténél és örömében olyat táncolt,hogy abba a WC kollégát is be akarta vonni, aki viszont rögzítve lévén a talapzathoz ennek annyira nem örült....
Nos, mi se, mert a WC kolléga szolidan folyni kezdett... Bőszen hívtunk is szerelőt szegényemhez, aki orvosolta a problémánkat, viszont az alkalmazott 21. századi ragasztó technológiája megkövetelte, hogy ne érje víz a ragasztást 24 órán keresztül....

Preventív okok miatt így rápakoltam mindenfélét, hogy még véletlenül se lehessen használni. Viszont pisilni ugye kell... otthon pedig nem lehet.... ezért én háromszor mentem le a kis törzshelyünkre "kávét inni", mert nem mertem megmondani, hogy valójában miért is járok ennyiszer... persze a kávétól még többet kellett... pluszban még arra is rájöttem, hogy ha nem lehet WC-re menni, akkor az embernek még jobban kell, akkor is amikor valójában nem kéne...

A probléma aztán reggel vált fajsúlyossá, ezt nem részletezném, de Lobo ravasz logikájának köszönhetően rájött, hogy a portás is biztos jár valahová... Így kiderült, hogy remek fűtött WC van a pincében. Legközelebb nem öltözöm fel és iszom 3 kávét a clubban, az tuti....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése