2010. november 2., kedd

kosztüm round 2

Éreztem én, hogy elhamarkodott dolog boldogan postolni, hogy ha két városból is ugyan, valamint a méretbonyodalom ellenére, de már az első próbálkozásra összehozok egy kosztümöt... mondanom sem kell nem így lett...

Történt ugyanis, hogy felszabadultan megyek be Júliával a pécsi (mostmárleírom) Orsay-be, hogy itt Pécsett megvegyem a kosztüm másik felét. Erre az eladó csaj lerak elém egy blúzt és egy MELLÉNYT!
-Mondom neki hogy ez nem stimmel, mi zakóért jöttünk, nem mellényért
- Erre a csaj: nem, mi mellényért jöttünk.
- Én: nem, nem azért jöttünk, mert azt már megvettem Pesten, pont azért telefonáltunk a pesti üzletből, hogy itt van-e ZAKÓ és ing, mert ha nincs, akkor nem veszem meg Pesten a nadrágot és a mellénykét!
- Csaj: hát pedig nekik nincs zakójuk
- Én: jó, akkor én most felpróbálom az inget, te meg légyszi hívd körbe az összes boltot, hátha van valahol, mert nem tudok mit kezdeni egy fél kosztümmel...

Próbálom az inget miközben jön egy másik eladó csaj és közli, hogy telefonáltak, de nincs sehol zakó! Na, ekkor a második lábon kihordott infarktusom közepette kértem a panaszkönyvet...

Odajárulok hát a kasszához, magyarázom a másik csajnak, hogy az inget megveszem, de nem nagyon értem, hogy hogyan lehet összekeverni egy mellényt egy zakóval. Vagy ha valaki ilyen suta, ne dolgozzon ruhaüzletben! A másik csajnak, aki feltehetően az üzletvezető volt, ekkor kezdett összeállni a kép, hogy én tulajdonképpen nem egy hisztis , hanem egy szerencsétlen vásárló vagyok, és, hogy a kollegina ezt nagyon elb****ta.

Már a kezemben volt a toll, hogy leírom a sérelmeim, mire azt mondja a másik csaj, hogy ő még felhívja Székesfehérvárt is, hátha ott van. Nagy szemekkel néztem, mert ezek szerint a sutábbiknak még az se ment, hogy ténylegesen felhívja a boltokat (hiába kértem), ha már olyan nagyon ügyes volt....

És csodák csodája Fehérváron újra felcsillant a remény...van zakó és még 34-es is! Juli egyből hevesen magyarázta, hogy anyukája ott dolgozik, rakják el, majd anyuka elmegy érte! :)

Úgyhogy most tessék drukkolni, hogy a 4. üzletből és a 3. városból végre meglegyen az a zakó, különben kinyírom azt a suta lányt, az tuti :)

5 megjegyzés:

  1. gondolom már fejből megy neked h merre vannak Orsay boltok, de most komolyan, miert vagy ennyire lokalpatriota? a becsit meg sem probaltad?

    VálaszTörlés
  2. de miért pont a székesfehérvárit hagyta ki a másik? és az üzletvezető vajon honnan tudta, hogy a székesfehérvárit nem hívta a másik? lehet, hogy az valami tuti lelőhely ami visszaránthatja az embereket a végképp kiábrándultságból? és így az is lehet, hogy nem csak ruhát, de bármit lehet kapni ami épp válasz lehet a problémára. mostantól ez az új varázsszó: felhívjuk székesfehérvárt! még úgysem voltam ott, meg kéne nézni...

    VálaszTörlés
  3. csodálom a lelkesedésedet, én már Pesten feladtam volna :)

    VálaszTörlés
  4. Annyira nem kapni ruhát az "amorf" kis testemre, hogy ha valami tetszik és jó is, azért a holdra is elmennék, vagy elküldenék valakit :)

    VálaszTörlés
  5. mondjuk, aki 34-36os ruhát hord, azt alapból diszkvalifikálni kell ;)

    VálaszTörlés