2010. november 12., péntek

Prága és a nagy találkozás

És vala Prága, ami nagyon jó volt! Egy konferenciára sikerült kijutnom a Magyar Magyar Egészség-gazdaságtani Társaság Ifjúsági tagozata jóvoltából. A várost nem nagyon láttam, mert szorgosan látogattam az előadásokat, este pedig szorgosan söröztünk :) További sztorikat személyesen!

A falura való visszatérés meglepően jó volt, már kezdem úgy érezni, hogy pécsi csajszi vagyok. Ebből némileg kizökkentett, hogy Júliával a sparban kitörő röhögésbe fulladoztunk, amikor a biztonsági őr a hentes nőcinek fennhangon mesélte, hogy : "és éppen elhaladtam a rendőrlámpánál, amikor..." Hiába, ezt a rendőrlámpa dolgot nem tudjuk megemészteni mi pestiek!

De talán ami a legjobb volt a héten, hogy valaki visszatért az életembe! Bogival még hajdanán együtt jártunk biosz+fizika tanárhoz. Őt felvették akkor Pécsre, engem meg a sotéra, és utána megszakadt a barátságunk, pedig addig állandóan együtt voltunk. Egy hete pedig szembetalálkoztunk az utcán, és ő fel is ismert, csak én bambultam el, de nagyon...még üvöltött is utánam, hogy HAJNIII (mert ő így hív), de én nem reagáltam.... mondjuk nem is nagyon hallgatok a Hajnira :) De a fészbuk ismét bizonyított, felkutatott engem, így össze is ültünk a Paulusban, ami nagyon szuper volt! Igazi megismételt nagy találkozás! Szeretem az ilyesmit :)

1 megjegyzés: