2010. november 23., kedd

Latin

Tudom-tudom nem írtam egy ideje.... de azért azt bevallom, hogy többen reklamáltatok ami nagyon jól esett. Még olyanok is szóltak, hogy vessek már egy posztot, akikről nem is gondoltam, hogy olvassák a blogot.

Íme egy friss esemény:

Hát az úgy kezdődött, hogy tegnap megtudtam, hogy MA latin zéhát írunk. Így jár az aki nem oly buzgó, hogy naponta nézegesse az ETR-t és még azt is letiltotta, hogy kiküldje a mailboxába az értesítőket, mert elég azt a napi 30-50 mailt olvasni.....
Kéne hát a latin könyv, ami rejtélyes módon eltűnt... nem tudom hogyan, az összes könyvemet tematizálva egy helyen tartom, de a latin elszökött...
Sebaj, kolléga aki nem aznap ír kölcsönadja. Persze én ki se nyitom, a könyvet, bioszt tanulok helyette, de a lelkiismeretemnek kell az alibi... (ezt nem tudom kinőni)

Mondanom sem kell, hogy rettenetesen felkészülve mentem el zéházni... és nem is ment olyan rosszul :)

Jövök utána haza és tervezgetem, hogy miket főzzek mostanság, főleg, hogy a hétvégén lent maradunk és még vendégjárás is lesz nálam. Nyúlok a konyhában a szakácskönyveim után és mi akad a kezembe??? Igen, a szökevény latin könyv... neki is biztos bejönnek a vegán receptek! Ötletem sincs hogy került oda, de most már maradhat is ott igazából :)

1 megjegyzés: