2010. november 2., kedd

Miért hasznos ha valaki pécsi (is) - kosztüm round 1

Történt, hogy kosztümproblémáim adódtak.
Konkrétan: kellett egy nadrágkosztüm téli verzióban amiben nem fagynak meg a csülkeim/virgácsaim. Tudván, hogy nekem vásárolni konfekcióméretet maga a tragédia, de legalább 3 felvonásban, bevontam Ninit és a Mamát is, hátha szerencsét hoznak. Végül is hoztak, mert találtunk egy szemrevaló darabot, DE... a nadrágból, a blézerből és az ingből 34-es kell, a mellénykéből meg 36-os (én sem értem!).

Ez azonban nem derült ki első helyen, ahol csak a mellény volt méretben, ezért mondtuk az eladó lánynak, hogy keressen a nadrágon kívül mindenből 36-ot a többi üzletben, majd összevadásszuk őket. Meglepetésemre átnavigált minket egy másik bev. központba azzal, hogy ott egy helyen minden nekem kellő méret van! Öröm és boldogság.... DE

Átrepültünk hát a másik boltba, ahol a próba közben kiderült, hogy jó tipp volt a 36, de mégse....kell a kisebb a blézerből és az ingből is. De ekkor már a kosztüm fele (nadrág +mellényke) a megfelelő méretben volt a kezemben.

Nos, ezzel az eladó lánnyal is végighívattuk a boltokat, immár a tutira jó mérettel, hogy találjon 34-es blézert és blúzt. Elcsigázott arccal jött vissza, hogy az összes budapesti üzletet végighívta, de nincs sehol sem :(
Erre én mondom neki : hívd fel a pécsieket légyszi...
Néz rám nagy kerek szemekkel, hogy ki az a marha aki 230 km-et autózik egy fél kosztümért....
Persze gyorsan hozzátettem, hogy: kicsit pécsi is vagyok

És csodák csodája nekik volt méret, és a lány meg is győzte őket, hogy rakják el keddig, mert a felét most megveszem, a másik feléért meg megyek kedden Pécsen.

Nájsz :)

2 megjegyzés:

  1. engem a sztoriban inkább a 34-es lepett meg :)))) én is akaroooooooooooooom!!!!!

    VálaszTörlés
  2. utoljára szerintem 10 éves koromban volt 34-es nadrágom. de lehet, hogy már akkor se :)

    VálaszTörlés