2011. február 8., kedd

A 20 évesek világa...

Mivel a mai napon "fogadott 20 évessé" léptettek elő a csoporttársaim, muszáj leírnom, hogy mennyire nagyon jól szórakoztunk egy kedves csoporttársnőmmel, másik két (férfi) csopitársunkon.

Történt, hogy állunk a kémia intézet előtt, és mi csajok már most azt szervezzük, hogy ki mit dolgoz ki szigorlatra, hogy minden meglegyen amiből könnyű tanulni....
Erre a két fiútól mellettünk a következő foszlányok hallatszottak ki:
....most megyek a szoliba, hogy ne legyek olyan sápadt.......
.....én oda járok, ahova kozmetikushoz gyantáztatni is......

Mondanom sem kell, hogy muszáj volt azonnal csatlakoznunk a beszélgetéshez, amiből az derült ki, hogy ezek az egyébként nagyon jóképű fiúk bizony nálunk (tisztelet azon női barátaimnak akikre ez nem igaz) komolyabban foglalkoznak az ilyen dolgokkal.... Kicsit el is szégyelltem magam, és délután be is jelentkeztem a kozmetológiára :)

És, bár meglepő ugyan, hogy a fiúk tudják mi a meleg-gyanta meg a pórusösszehúzó, de szerintem ez mégis rendben van... elvégre mi is nézünk focit és már 100 éve hordunk nadrágot is :)

4 megjegyzés:

  1. Nem is az a kérdés, hogy rendben van-e, hogy tudják ezeket a dolgokat a fiúkák, hanem az, hogy Te ilyen fiúkát akarnál-e magadnak. Vagy továbbmegyek, hogy ez elég férfias-e így ilyen összetételben :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ezzel együtt lehet valaki nagyon férfias....meg ezek nélkül is egyáltalán nem az. Én nem ebben mérem, de tök jó a felvetésed, mert egyébként szerintem mind a két nemre jellemző, hogy kezd elfelejteni férfiasnak ill. nőiesnek lenni.

    VálaszTörlés
  3. há má mé ne mehetnének el a fiúk is, hogy kinyomják a pattanásait, meg ne agyj isten, ápolják a bőrét???? ettől nem férfias valaki? na ne máááááár!

    Tamás, fölösleges szorongani ilyeneken, nyugodtan menj el, attól még jó pasi maradsz :))))

    VálaszTörlés
  4. asszem' nem egészen a pattanástalanítás az, amitől férfiatlan lesz valaki, de spec engem kicsit lelomboz, mikor egy borostás mellkasú illetve/és/vagy lábú pasit meglátok, aki olyan szolibarna, mint egy jól érett datolya. Ápolja magát persze, de ami sok, az sok :)

    VálaszTörlés