2011. február 23., szerda

Csapatmunka az éterben...


A bejegyzés címén nem kellett sokat törnöm a fejem, mert minden szempontból állja a helyét....

A kémia gyakorlat ugyanis az oldódás jegyében telt... így hát vizsgáltuk mi bőszen, hogy mi oldódik miben...és az egyik oldószer az éter volt. (az éterről csak annyit, hogy régen azzal altattak)
Én kb. 3 perc után lettem rosszul és mivel nagyon korán volt, még a kávé sem támogatta a marha magas (90/60) vérnyomásomat így hamar a folyosón lévő asztalra kerültem még mielőtt beájultam volna a bunsen égő és a jegyzőkönyv közé...

Kis idő után a betompult fejem úgy döntött, hogy harcba száll az éterrel és visszamentem... mivel annyira a többiek sem szerették a feladatot, összefogtunk...

Beültem a kitöltendő jegyzőkönyvekkel az ablak alá, mindenki kapott különböző anyagot amit oldania kellett és én adminisztráltam mindenkinek, meg mondtam, hogy mit kell még megcsinálni... nagyon hatékonyak voltunk...szuper csapatmunka volt és hamar készen lettünk :)

Mondjuk én utána még vagy 3 órát kóvályogtam és aludtam is vagy kettőt...imádom az étert...

p.s: a kémia szerint hasonló a hasonlóba oldódik...erről még írok majd :)

1 megjegyzés: