2011. február 13., vasárnap

"On the way" influenza....

Hát az úgy kezdődött, hogy a délutáni Petiszülinapos lézer-harcon még semmi bajom nem volt és bőszen hoztuk lányokkal G.I. Jane magyar alakját. Amikor kigyilkolásztuk magunkat kedvünkre, már éreztem, hogy eléggé fáj a fejem... Semmi gond: gyógyszer+víz.
Amikor felvettem a kis utastársamat, még csak azon bosszankodtam, hogy miért nem hat még a gyógyszer...a tankolásnál pedig rátoltam még egy felet...
A 30. km-nél elkezdtem fázni, a 40.-nél még mindig fájt a fejem és még vacogtam is.... az 50.-nél hányingerem lett, és ezt a problémát meg is oldottuk a 70.km-nél a benzinkúton, ahol még gyorsan pótoltam a rövid úton távozott gyógyszermennyiséget. A 100. km-nél még úgy festett a neheze csak most jön, de aztán nem így lett szerencsére és az utolsó 30 km-ert már gondtalanul csiviteltük át. Mondta is a leányzó, hogy neki is volt ilyen fél napos influenzája. Az enyém csak 2 órás volt, de szabályosan haladt végig és biztos, hogy a kispál-hallgatás gyógyított meg még az út folyamán :)

2 megjegyzés:

  1. Figy, kis G. I. Jane! Nem tudom, melyikünk járt jobban, én vasárnap óta náthás vagyok... De inkább ezt, mint a hányást. Tízszer ezt!

    VálaszTörlés
  2. Hát nem tudom, mert én mire leértem a kisvárosba, jól voltam... de sajnálom, te harcos :)

    VálaszTörlés