2011. március 12., szombat

Anyuka és lányok...

Zanzás poszt lesz, sorry érte...ezt dobta a gép

Nem tudom ti szoktatok-e a barátaitokkal és az anyukátokkal/szüleitekkel sörözgetni all together, de mi szoktunk. Anyuka hihetetlen népszerűségnek örvend a nini-csillag körben ami egészen addig fokozódott, hogy minden héten vele nyomtuk az éjszakázást....még a szimplába is eljött egyszer.
Ezt persze a közönség néha nem bírta hova tenni, és volt olyan, hogy azt hitték : még nem vagyok 18 és gardedámmal járok szórakozni....

De nehogy azt higgyétek ez ciki volt, mert épp az a két svéd fiú akik ezt hitték, az este nagy részét aztán velünk röhögték végig, miközben a mamme óhaját lesték, hogy most épp akar-e mogyorót a sör mellé, vagy nem.... mert ő, a feledhető angoltudása mellett is istenien megértette magát a svéd fiatalemberekkel. Annyira, hogy amikor anyuka távozott, a csávó csak ennyit kérdezett : CAN I GET A HUG??

De anyuka és a lányok kapcsolata nem csak a szórakozásra terjed ki...a múltkor amikor hazajöttem még kabátban voltam, de már sorolta, hogy kivel mi történt a héten....
Fenn is akadt a szemem amikor közölte, hogy a Csillag akkor ma jön haza és jövő héten költözik...
Cat:-HOVA??
Anyuka:- Hát Bécsbe, most mit nem értesz??
Cat: - ez most komoly?
Anyuka:- persze, hogy komoly...már többször beszéltem vele...megy ki (fintorgok)
De majd este elmeséli amikor találkozunk.. (nyííílván)

Este találkoztunk is...Csillag tényleg kiment Bécsbe.... és blogot is indított: http://eletbecsett.blogspot.com címmel. Mondjuk a névválasztáson én is röhögtem :) Olvassátok őt is....

1 megjegyzés:

  1. A neve wienerschnitzel, a webcímet viszont tényleg Katika ihlette, szeretetből:)
    A szuperanyut meg innen is csókoltatom:)

    VálaszTörlés