2011. március 4., péntek

Amiért érdemes hazajönni és amiért nem....

Ebben az évben az a szerencsétlen dolog fordult elő velem, hogy az 5. héten, pont az anat zh hetében mentünk el síelni.... arra már utaltam, hogy az anat intézet mennyire híres a rugalmasságáról... így hát kénytelen voltam egy szomorú csütörtök délután a Ráchel által kijavított (immáron tökéletes) alpesi alaptartásomat levezényelni a hegyről, bevágni a mamme kocsijába és 3 országot átszelve eljutni Pécsre, hogy megküzdjek legalább az egyesért (a rendszeres olvasók értik, hogy egyébként nullást kaptam volna-a szerk.)


A zh-t inkább hagyjuk, hogy hogyan sikerült mert még fortyogok egy kicsit magamban....akkor jobb lesz belőle a poszt :)

Annyit azért jelentek, hogy valószínűleg ugyanott lennék, ha egész héten jártam volna "bádolni" a többiekkel és nem csak egy vöröslencsét és pár salátát raktam volna össze vacsorára..... persze ezek helyett én min. pszeudo-tanultam, vagy tanultam... minden este. Tényleg! Mert egy hülye vagyok.


De jövőre nem az anat. héten megyünk síelni, az biztos....meg az is, hogy szétáztatom magam és megiszom egy hordónyi glüvájnt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése