2011. március 24., csütörtök

System error

A múltkori pozitív post után, szerdán kitört rajtam a "depi". Amikor beléptem az éjszakai anat. gyakra, kitört belőlem a zokogás, noha a ruhatárosnak még bizonygattam, hogy milyen jól vagyok...

Hiába, félévente előjön ez is. Semmi extra kiváltó oka nem volt, csak a sok pici jó mellett van sok pici rossz is...mit tagadjam. Konkrétan az volt a ponton az "i", hogy úgy döntöttem én nem tudom megtanulni az anatot, majd amikor már majdnem meggyőztem magam, hogy mégis, akkor megláttam egy terhes csajszit és eszembe jutott a Deszti... meg, hogy nem láttam pocakkal csak egyszer....amiből könnyen levezettem, hogy a Boriékkal sem tudtam találkozni, pedig hoztak ajándékot is a kenguruföldről.....és innen már csak egy lépés volt hogy számba vegyem: lassan meg sem fogtok ismerni az utcán... és egyébként is egyedül fogok meghalni.... meg a "másik szakmámat" is el fogom felejteni, és a végén imádkozni fogok, hogy a Nini asszisztense lehessek..... és indult is a brühühüüüü....szip-szip-szip.......brühühhühüüüüü....szip-szip.....

Szerencsére Klau kirángatott a teremből és kiröhögött....a jó értelemben (innen is köszi).
Aztán ittam egy pohár bort (na, nem a gyak. alatt) vettem amarettós csokit a Lidliben, amivel együtt le is mondtam arról, hogy az Andrisék esküvőjére bele fogom tudni magam rakni a kiszemelt ruhába.... és ma már minden kicsit jobb volt.... bár nem zárom ki a lehetőségét, hogy lesz még ilyen, de addig is megpróbálom kerülni a terhes nőket, akik ilyen furcsa érzelmi lavinát indukálnak bennem....


10 megjegyzés:

  1. Gyere meztelenül!
    (Egyébként meg bele fogsz férni, és fel fogunk ismerni.)

    VálaszTörlés
  2. én pl simán megismertelek 15én :)
    ne aggódj, se te nem szabadulsz ilyen könnyen tőlünk, se mi Tőled... ez már csak ilyen :)
    a brühühü meg alapvetően jó dolog, kiszabadul sok-sok rossz energia.

    VálaszTörlés
  3. Amúgy inkább az a valószínű, hogy te nem ismersz meg minket, hiszen mi olvasunk téged, tehát mindent tudunk :)
    Pocak jelenlegi állásáról küldjek mms-t? Dokumentálom rendesen a változást :)

    VálaszTörlés
  4. Akarok pocakdokumentációt!

    VálaszTörlés
  5. Következtetés: minden a Deszti és az Andris hibája. Szerintem olvass be nekik jól. :)))
    Ne hisztizz, inkább tanulj. És az, hogy te valamibe nem férsz bele az eléggé elképzelhetetlen. Biztos jó móka hergelni magad (én is szoktam, bár most nem értem, hogy miért szoktam és az miért jó) de ennyi erővel akár jól is érezhetnéd magad. Hm? Azért vedd fontolóra mielőtt elveted. Csak a poén kedvéért :)))

    VálaszTörlés
  6. Nekem erre jó módszerem van: csak aznap döntöm el, hogy mit veszek fel... :)))

    VálaszTörlés
  7. és akkor jön a nincs egy rongyom se, és kövér vagyok és csúnya, és inkább el se megyek rész :) nekünk is hiányzol, ajándékodat megküldtük, remélem így távban is örültél neki. És jössz, amikor jössz - ha előbb nem, akkor április 17-én látunk, az már csak 3 hét...

    VálaszTörlés
  8. Katka, don't fos, Pest misses You!

    VálaszTörlés