2011. március 20., vasárnap

Gondolkodós....


Kicsit gondolkodóba estem...most nem akarom fényezni magam meg ilyesmi, de elég sok lett hirtelen az oldalmegnyitások száma, és más sokadszor szembesülök azzal, hogy olyanok olvassák a szívecskés-blogot akikről nem is gondoltam soha, hogy érdekli a vicces-sírós kis életem mindenféle szösszenete.... Ami persze nem baj, SŐT! tökre hízik a májam, hogy hallom vissza az ilyesmit, de sokszor elgondolkodom, hogy ha most ezt meg azt postolom ami a fejemben van, akkor az sülhet-e el rosszul.

Viszont úgy érzem, hogy nem elég pontosan meghatározott a célcsoport és ennek megfelelően nem elég célzottak az postok sem. Így fordulhatott elő az is, ugyebár hogy a Loboval való szakításról olyan emberek nem tudtak, akiknek szerintem a második napon kellett volna.... (és akik ebből a sorból tudták meg a hírt, azoktól sorry :)

Szóval nem tudom mit csináljak?? Jöhetnek az ötletek! Mert annyira ismertek már, hogy néha úúúúgy kibeszélnék ezt-azt :)

p.s:
Többen aggódtatok, de jól vagyok...nagyon jól :) -még akkor is, ha valaki visszamondja

2 megjegyzés:

  1. én írtam commentet de elszallt. a lényeg, hoyg ez a te blogod és írj arról is, hoty hogy élsz ott és arról is hoyg mi van benned, aki unja nem olvassa el. én elolvasom.

    VálaszTörlés
  2. a blog sok szempontból veszélyes, mert sokszor lesz az belőle, hogy esetleg attól mert itt leírtál valamit, úgy érzed, mindenkinek el is mondtad. kialakul a " nem olvastad a blogot?" kérdés a hülye nézéssel. ettől függetlenül szerintem írd, ami jön. amiben kicsit bizonytalankodsz, azt inkább ne, max később mégiscsak leírod.
    tanulság... sűrűbben kell olvasnom a blogodat :)

    VálaszTörlés