2011. június 20., hétfő

Vakar....vakar...

Egy átlagos éjszaka kezdődött az egész, még a vizsgaidőszak elején... Egy pók bemászott az ágyamba és heves küzdelmet vívott a combjaimmal, amiben elbukott ugyan a szentem, de utolsó csepp erejéig küzdhetett, ugyanis 4 nem elhanyagolható méretű pókharapással és egy halott pókkal ébredtem reggel. Aznap kezdetét vette a vakarózás-mániám. Először természetesen a pókharapásokat vakargattam el, aminek következtében a belső combom kissé úgy fest, mintha oda nyomnám el a cigit.... De itt nem álltunk meg, minden éjszaka arra ébredek, hogy vakargatom magam itt-ott. 

Már kiporszívóztam az ágyat és kimostam az összes ágyneműt, hátha lakik benne valaki aki kapargatásra késztet....de nem. A tusfürdőm, és minden kencém biokozmetikum és már arra is ráfanyalodtam, hogy kenegessem magam. De sem az aloe-verás  csodazselé, sem a körömvirág nem segít, én kitartóan hántom magam. A helyzet már annyira eldurvult, hogy épp az imént fedeztem fel, hogy megint sikerült véraláfutásosra vakarni a bal combomat. Persze egy ideje sejtem már, hogy ez pszichés és el fog múlni, de kínomban már azon röhögünk egy ideje, hogy csendben rohadok. Gondolom ez nem hangzik túl jól :) 

Mondjuk tavaly meg az volt a stressz-levezető, hogy éjszakánként úgy szorítottam  a kezem, hogy körmeim nyoma reggel még 1 órán keresztül látható volt a tenyeremen, amiben egyébként nem nagyon maradt vér...
Ma már tudom, hogy az egy kicsit jobb opció...

Kissé káros az egészségemre az egyetem, de már csak 8 nap remélhetőleg és visszakapom Budapestet, meg titeket, és ti is visszakaptok egy leamortizált rövid hajú, itt-ott foltos lányt...aki én leszek, de majd ráírom a homlokomra, hogy tutira megismerjetek :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése