2011. június 24., péntek

Legalja...


Hát kérem szépen, a mai napot hivatalosan is kihirdetem a mélypont napjának...annyira, hogy lehet indítványozni is fogom, hogy 06.24.-e legyen a mélypont világnapja. Az optimizmus, mint olyan már nincs benne a szótáramban... Mértéktelenül elkeserít, hogy a kettesekért tanulok, és imádkozom. És az is, hogy augusztusban is nagy valószínűséggel tanulni kell majd, mert ezt a maradék kettőt én most szerintem nem fogom tudni összehozni. Lemerült bennem a duracel nyuszi. És tudom, hogy most jönni fognak a "tarts ki" meg "meglesz az", meg "drukkolunk-szeretünk" kommentek...de asszem most rájöttem, hogy mégsem vagyok olyan fasza csaj, mint azt képzelem. De szerencsés vagyok, mert anyukám mint tudjuk így is szeret...

1 hét....

7 megjegyzés:

  1. hát ha valaki, akkor én pontosan tudom, milyen az, amikor az ember a kettesért is szénné tanulja magát, nem eszik, nem alszik, majd a vizsgán háromnegyed óra szenvedés után kap egy "kegyelem kettest"... a különbség kettőnk között, hogy neked ez életed álma, és megteheted, hogy valóra váltsd. Szóval nem elcseszni, mert cipóra verlek :)
    csak, mert kérted, hogy kerüljem a közhelyeket :D

    VálaszTörlés
  2. ez elég konkrét volt! Nem vagy te a Kata barátnője véletlenül??

    VálaszTörlés
  3. :) a cipóra verlek, az napirajz :p (igen, mert Sipi barátnője (is) vagyok)

    VálaszTörlés
  4. Én csak a nagypapám bölcseletével tartanám benned a lelket: CAT már kevesebb van hátra, mint az elején!

    Ja és el ne felejts felhívni, ha végre idieglenesen felköltözöl pestre.

    VálaszTörlés
  5. mi eme jeles nap másnapján érkeztünk és jelentem, világvége hangulat akkorra már elmúlni látszott :) és mára túl vagy a két vizsgán és most itt az ideje a lazításnak!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés