2010. október 12., kedd

Férfiak és szinek

Kémia gyakorlaton történt a minap:
A bemutató kísérletet figyeltük aminek kb. az volt a lényege, hogy lángfestés alatt a különböző anyagoknak más színű lesz a lángja. Mellettem állt Jani, aki nagyon kedves és aranyos, nem mellesleg pedig ő az über-kémiaguru :)

Mondja a Jani:
- Figyelj Cat, ez a láng most fakózöld lesz.... (figyeltem- szerintem nem lett se fakó, se zöld, de többen látták, hogy igen)

Következő anyagnál:
- Cat, ez most téglavörös lesz

Következőnél:
- Ez fakóibolya....

Amikor a bíborvörösre került a sor, már felvont szemöldökkel kérdeztem, hogy te tényleg tudod, hogy melyik a bíbor és melyik a téglavörös????
Mire Jani mondta, hogy igen...

Gondoltam, na most megfogom a srácot és huncut mosollyal kérdeztem tőle:
Te Jani, a padlizsán milyen színű???
Ezt még tudta, de az ekrünél azért bebukott a szentem és a mályvát nem is kérdeztem :)

Gonosz nők!


P.S:
Megírtuk a kémiát!! Remélem ügyesen drukkoltatok, majd be is számolok róla, ha megtudom az eredményt

2 megjegyzés:

  1. vigyázni kell ezekkel a színekkel, mert pasik között igen magas a színtévesztés aránya. Én már csak tudom :)
    http://hullamzo.blogspot.com/2010/04/braripper-ha-dolgozik.html

    VálaszTörlés
  2. na, szép, nem is tudtam, hogy létezik ez a blog...nem is tudom, hogy akadtam rá...ja, a FB-on!

    VálaszTörlés