2010. október 28., csütörtök

Lájkolom :)


Így túl a felén az év felének, illene kicsit írnom arról is, hogy milyen is itt nekem!
Az a helyzet, hogy jó!!!
A lakásom nagyon szép és még GUR603-nak is van kuckója a teremgarázsban (bár tegnap kicsit befejeltünk egy oszlopot :))

Az egyetemet nagyon élvezem, minden reggel 8-ra (na, jó 8.03-ra) bent vagyok és vadul jegyzetelek az első sorban. A csoport is rendben van, nagyon aranyosak, jó velük és jó pár emberrel a csoporton kívül is jóban vagyok (még olyan is akad aki olvassa a blogot....).

Julikámmal minden megmérettetés után megjutalmazzuk magunkat egy kis sör-saláta-sültkrumpli szenthármassal az egyetlen helyen ahova járunk. Elképesztő módon már a 3. alkalommal tudták, hogy mik az extráink és mosolyogva szolgálnak ki. A salátát szó nélkül vegánosítják, a sörbe kerül citrom kérés nélkül is, és a krumpli helye is az asztal közepén van, hogy mind a ketten csemegézhessünk egyszerre.
Álljon is itt a leendő törzshelyünk neve, had reklámozzam kicsit: PAULUS

A lokalizációs problémáim is kezdenek megoldódni, egyre kevesebbet kérdezem, hogy jó helyen vagyok-e. Mondjuk itt olyan nagy eltévedést nem lehet produkálni, hogy pl. rossz HÉV-re szállsz fel, ......és ez higgyétek el nagyon megnyugtató tud lenni. Azt hiszem megértettem, hogy a vidékieknek miért az az első dolga Pesten, hogy megtanulja a metróútvonalat... :)

Szóval jó itt az élet, és ha bárkinek kedve támadna lejönni szívesen látom!!

p.s: és most indulunk Pestre, 4 teljes napra :)

1 megjegyzés: