2010. október 6., szerda

A kémia para

Hát eltelt egy hónap....Ideje számot vetni a pécsi életemről és paráimról...

Először is nagyon nem bonyolult. Folyamatosan zéhák, tételek, előadások, gyakorlatok és szemináriumok bűvöletében élem a mindennapjaimat amit állandó jelleggel beárnyékol a KÉMIA para. Ugyanis utólért, így 27 évesen az a tantárgy amit eddigi tanulmányaim során mindig ügyesem elkerültem vagy ő engem. Most viszont itt van és leveri rajtam a gimnáziumi évek alatti mellőzöttséget.... Hurrá!
Nincs mentség, hiába vagyok én a fizikás csaj, a kémiát ez nem érdekli...az viszont igen, hogy meglegyenek a zéhák, különben búcsút inthetek a következő félévnek még mielőtt belekezdtem volna.

Persze én sem vagyok rest, és egész kis hadsereget építettem magam köré segítségül. Szereztem magántanárt, aki először megrettent kicsit a fejemben uralkodó űrről, de mostanra már jövök fel mint a talajvíz és kapom az elismerő pillantásokat.
A heti rendszeres kis-zéhákra rendületlenül tanulok (meg is van az összes), sőt még lefelé az autóban is kémiakurzust tartanak nekem a velem utazók, valamint a cigarettára szánt pillanatokban is sűrűn esik ki a számból, hogy : "Lehet, hogy hülyeséget fogok kérdezni, de azt nem értem a kémiában, hogy......"

Szóval legújabb élettársam nagyon intenzíven jelen van az életemben, és az, hogy én mennyire vagyok jelen Mr. Kémia életében, majd kiderül hétfőn, amikor megírjuk az első NAGYZÉHÁT....
Úgyhogy drukkoljatok ezerrel, mert ha gond lesz és nem lesz meg a félév, akkor januártól felváltva lesz szükségem mindenki vállára, hogy kibőghessem azt, hogy Mr. Kémia, hogyan törte össze a szívem.... De az ilyenekben már úgyis rutinosak vagytok, nemdebár?

3 megjegyzés:

  1. mi ez a nem diszkrim, nem lehet ms. kémia? a kémia jó dolog amúgy, én imádtam, igaz már nem emlékszem rá, de sztem szeretni fogod. gondolj arra, h főzés közben minden, ami nem fizika az kémia és rögtön jobban fogod kedvelni :)

    VálaszTörlés
  2. pl nekem BraRipper egyszer lelkesen elmagyarázta, hogy a szappan az olyan mint egy hosszú vonat és a két vége nem szereti egymást, ezért kell olyan hosszúnak lennie
    azóta ennek tudatában mosok kezet, szóval a kémia vicces is tud ám lenni! szerintem nem lesz gond azzal a ZHval :) ellentétben az én számvitel vizsgámmal, amit két hét múlva kell megírnom és még a könyvet sem nyitottam ki...

    VálaszTörlés